Opel Astra OPC EXTREME

OPEL Astra OPC

  • Opel ukáže speciální verzi Astra OPC se závodními kořeny určenou pro běžný provoz i pro jízdu na okruzích

Na autosalonu v Ženevě (6. až 16. března) Opel představí čistokrevný sportovní automobil. Nový model navazuje na tradici založenou studií Astra OPC X-treme Concept, která se představila v roce 2002. Stejně jako tehdy i nyní půjde o skutečný závodní automobil adaptovaný i pro běžný provoz. Zatímco dřívější studie Astra OPC X-treme byla vyrobena pouze v jediném exempláři, nový prototyp Astra OPC EXTREME v typických sportovních barvách značky Opel bude základem malé produkční série. Astra OPC EXTREME bude historicky nejrychlejším modelem Astra určeným i pro běžný silniční provoz – přesně podle motta divize Opel Performance Center: „OPC. Ryzí vášeň“.

Studie Opel Astra OPC EXTREME je přímo odvozená ze závodního speciálu Astra OPC Cup vyvinutého pro seriál vytrvalostních závodů na okruhu Nürburgring (VLN) – a přitom je způsobilá pro běžný silniční provoz! Díky využití dílů z karbonu je Astra OPC EXTREME lehčí než sériová Astra OPC o výkonu 206 kW (280 k), která vyjela v roce 2012. Přímo ze světa automobilového sportu převzala Astra OPC EXTREME např. integrovanou bezpečnostní klec, skořepinová sedadla nebo šestibodové bezpečnostní pásy.

Sportovní kupé Astra OPC EXTREME využívá nekompromisní závodní technologie pro ježdění i na veřejných komunikacích, což umožní např. příležitostné starty na tzv. Severní smyčce okruhu Nürburgring – právě to byla hlavní myšlenka tvůrců modelu Astra OPC EXTREME, který vznikl přímo v Opel Performance Center na legendárním závodním okruhu. Všechny nejvýkonnější modely Opel OPC (Corsa OPC, Astra OPC, Insignia OPC) musí před schválením do výroby úspěšně absolvovat vytrvalostní rychlostní test na 10 000 kilometrů v náročných podmínkách Severní smyčky okruhu Nürburgring.

OPEL Astra OPC

Claudia Schiffer novou ambasadorkou značky Opel

Claudia Schiffer Opel

  • Módní ikona a supermodelka hvězdou nové reklamní kampaně „Je to německé“
  • První TV spoty s modely Opel Meriva a Mokka poběží v televizích už v polovině ledna

Claudia Schiffer se objevila na obálkách více než 1000 magazínů a je označována za jednu z nejkrásnějších žen světa. Její schopnost oslovit publikum celého světa jí zajistila mezinárodně úspěšnou kariéru, která trvá už více než 25 let. Je velvyslankyní UNICEF a nezpochybnitelnou světovou celebritou. Tato modelka původem z Porýní nyní přijala novou roli – bude „tváří“ značky Opel v Evropě. Stává se totiž středobodem nové kampaně „Je to německé“, která bude mít televizní premiéru už v lednu – TV spoty poběží v celé Evropě (s výjimkou Německa a Velké Británie).

V malých, vtipných a emocionálních příbězích Claudia Schiffer šarmantně ilustruje koncepci značky Opel „Made in Germany“. Hlavním tématem TV reklamy je jedinečnost modelů Opel, podmíněná německou konstrukční školou – jak ji demonstruje např. model Meriva se svými unikátními protisměrně se otvírajícími dveřmi nebo SUV model Mokka se sofistikovaným pohonem všech kol. Na konci každého spotu Claudia Schiffer rekapituluje: „Je to německé“.

Tina Müller, členka představenstva automobilky Opel odpovědná za marketing, říká: „Kampaň komunikuje moderní německé hodnoty, které jsou mezinárodně ceněné. Dnes Opel reprezentuje perfekcionistické německé konstrukční umění, emocionální design a vyniká i bezkonkurenčním poměrem ceny a užitné hodnoty. S Claudií Schiffer se nám podařilo získat německou hvězdu světového formátu, která se plně identifikuje s naší značkou.“

Claudia Schiffer o svých prvních pracovních dnech v roli ambasadora značky Opel říká: „První reklamu jsme točili v polovině prosince v Barceloně. Nové modely Opel symbolizují vynikající německé konstrukční umění, cit pro inovace i praktičnost. Meriva se svými zadními dveřmi, které se otvírají proti směru jízdy, je jedinečná! Je to fantastický automobil pro rodiny, jako je třeba ta moje.“